مدیریت محتوا و بازاریابی

درباره بلاگ

در این وبلاگ شما با مطالب و مقالات آموزشی مربوط به سئو، طراحی سایت و بازاریابی مواجه می شوید.

۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۷

سیاست های جدید لینک بیلدینگ

در گذشته از پارامتر های مهمه گوگل برای سئو لینک و پیج رنک بوده است اما گوگل تصمیم گرفته است رفته رفته پارامتر های دیگری را که بر اساس تجربه ی کاربران بنا نهاده شده است را جایگزین سازد.


Administrator\files\UploadFile\link-building-services-hyderabad1.jpg


هدفمان در این مقاله شرکت طرح و پردازش مبنا معرفی روش های مناسب برای اعتبار بخشی به محتویات سایت به صورت طبیعی است.در مقاله قبلی شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به بررسی تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی پرداختیم.


به جای ایجاد لینک مخاطب ایجاد کنید. بریا این کار مطالب را مخاطب محور قرار دهید.

کاربران را درگیر کنید و دائما از آن ها بخواهید که در بحث ها شرکت کنند و نظرات و سوالات خود را مطرح کنند.

محتویاتی که به هدف افزیش چگالی کلمات کلیدی و سئو تولید نکرده و از انتشار آن ها خوداری نمایید.

به دیگران لینک بدهید و در این راه اصلا خسیس نباشید و یا در صورت کپی مطالب حتما ناام مرجع و منبع را ذکر نمایید.

سایت خود را  انجن ها، تالار ها و سایت ها معرفی کنید و مطالب خود را در آن ها منتشر کنید.

در مطالب خود اضافه گو نباشید و به جای شاخ و برگ دادن به مطالب تکراری از ویدئو ها و تصاویری مانند اینفوگرافیک ها استفاده کنید تا مطلب را سریعتر و جذاب تر به کاربر منتقل کنید.

سعی داشته باشید ترافیک سایت خود را به صورت هدفمند افزایش دهید و فقط به دنبال ایجاد لینک نباشید، برند سازی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۹
site design

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی